Test

Rödtott



Nu har ja vart sådär dålig igen
... sorry sorry, kan inte hjälpa det. Så fort ja börjar jobba för mycket kommer ja in i en sådan där stressperiod när ja helt enkelt inte gör någe annat förutom att jobba, äta, sova och va me Naruto... Sååå... shit happens. :P
Har verkligen så längtat efter den här helgen! Har inte varit ledig sen i Tors förra veckan. Har haft en ganska depp period nu de senaste veckorna... lite skit på jobbe och så lite sjuker gör att man inte riktigt orkar me. Men nu är jag fit for fight!
Imorgon blir det ju storkalas hos DI NUOVO! Så himla kul de ska bli, sjuuuuukt laddad! Ska va jätte fin me i vita spetsklänningen, lockar i håret och tyg rosor. ^^
Annars blir det nog bara lungan för mig... vila upp mig litet. Mysa me Daniel oå Naruto är vad ja längtat mest efter! :D
Nu när ja har sådana här lite depp tider och bara går och väntar på våren så kan ja aldrig hjälpa mig själv me att bli  så sjuukt sugen på att färga håret rött igen. För det mesta kan ja ju inte hålla mig... men ska verkligen försöka stå emot i år. Ja vet ju att ja tröttnar på det efter ett tag. Så himla jobbigt att hålla efter. Man måste ju färga om hela hela tiden om det ska se lite fint ut. Blir så lätt dassigt!
Men ujj ujj så neeeeedrans jävla snygg ja e som rödtott! Känner mig alltid som det rätta jag då. Tycker blont e så tråkigt, man ser ju ut som alla andra. :P
Näää, nu ska ja sluta tänka så här... börjar vandra in på farligt vatten. Inte bra, inte bra. ^^







                      Me as Rödtott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggparaden Blogg listad på Bloggtoppen.se