Test

PrimaBallerina




I vår och sommar ska man ju se ut som en äkta prima ballerina vilket passar mig perfekt! Älskar rosa tyll och ballerinaskor. Är ingen jäkel på höga klackar direkt så har alltid föredragit söta små ballerinadojjor. Helst ska de ha långa sidenband och fina rosetter så de ser sådär extra prinsessiga ut! ^^ Just dem är tyvärr lite svåra att hitta, men har faktsikt två par godingar i min ägo från det gamla balletföretaget "repetto". Fast kolla in deras hemsida nyss men hitta inga riktigt roliga. :( Får köra på de jag redan har. ;)
Om ni älskar primaballerinor lika mycket som jag tycker jag det är dax att gå och kolla in "Black swan" med Natalie Portman som går på bio just nu! Den va riktigt bra och lite sådär lagom ruggig om ni tycket om skräckisar!





Natalie Poartman i "Black Swan".










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggparaden Blogg listad på Bloggtoppen.se