Test

kära lilla japan





Har haft en massa ont i magen idag. Känt mig så sjukt ledsen och deppig... Vakna tidigt imorse för att ja skulle till jobbet. Gjorde mig en kopp té och satte på tv-4morgon nyheterna för att mysa lite innan jobbet. Inser helt plötsligt att ja sitter och tittar på en direktsänd tsunami som drar in mot Japans kust. Alla i tv.n sitter helt andlöst tysta och vet inte riktigt vad de ska säga... Om bara några sekunder så kommer säkert flera människor att dö. Ibland kan saker kännas så nära inpå, så verkligt bara för att det är direkt. att man får se när det verkligen händer, precis just nu...
Känner mig så ledsen att mitt kära Tokyo och Japan drabbats så... Tokyo är ett av de bästa ställena i hela världen. Ett av de få platserna ja känt att ja verkligen hör hemma. stört att man kan känna så efter att bara vart där en gång... men längtar tillbaks så enormt!
sen är det ju så fel att man blir så ledsen för att man reagerar så bara för att det är Tokyo... alla andra länder det hänt hemskheter i reagerar ja inte alls på så här... STUPID!
aja... dags för lite midda... *suck* :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggparaden Blogg listad på Bloggtoppen.se