Test

EgoAwsomeMe

Jag och Naruto har precis kommit hem från playdate me veronica och Ulf-Henry. Jag omladdar för att orka ta mig till jobbet om bara en liten stund, Naruto har däckat totalt inne på sängen, liggandes på rygg, skrevandes med alla härligheter i världen. ^^
*avis*
Det va sjukt mysigt som vanligt bara det att de sket i typ det mesta vi sa. De skulle springa fram till varenda hund i hela parken. Men men... de måste väll passa på när de är lösa och fria. :P

Härligt underbart vårväder idag... Lite för blåsigt på bänken vi satt på bara... Jag är totalt vårpimpad idag. Tog på mig fina misssixty-vårjackan från New York, söta nya vårbaskern och gympadojjor. Man måste ju passa på den lediga tid man har, antagligen vinter snart igen ändå! ^^



           Vårpimpade EgoAwsomeMe looking AWSOME! (blus från DI NUOVO såklart!)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggparaden Blogg listad på Bloggtoppen.se