Test

efter mycket om och men....

Efter mycke om och men drog Naruto me mig ut till Djurgårn idag precis innan det dåliga vädret drog in. I början va det superhärligt, men klädde mig nog lite för vårigt... ^^ blev alldeles kallt och blöt och geggigt. Vi va iallafall ute nästan 3tim! Har redan börjat få träningsvärk! Snacka om dålig kondis ja har. :P Sen somna både ja och Naruto på soffan direkt när vi kom hem... JÄTTE SKÖNT!

Sen har vi en Danielfri kväll me så ikväll blir det en massa brudfilmer! Jäjj! Och så big brother såklart... tycker tyvärr det är ett hemskt roligt skitpromgram. Är ganska så svag för skitpromgram. Blir alltid lite extra beroende av dem. ^^
Jaja, middagsdax! Pasta med köttfärsås. Gotti gottgott! :)
Släpade me mig kameran och tog lite bilder... hade tänkt mig lite solvåriga bilder men blev lite mer depp över det hela. :P
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggparaden Blogg listad på Bloggtoppen.se