Test

bad.. really bad!








This is how you could look bad, really bad... :(

Inte sovit nånting inatt... känns som de iallafall. Somna kanske 06-07 typ... Och om jag inte sover minst 8tim en natt är ja verkligen helt jävla körd! Som ni själva ser så är det någon som verkligen behövt sin skönhetssömn. ^^
Fast känner mig verkligen riktigt sjuker... Hoppas det inte är så på riktigt utan bara en skitig natt som spökat. Ska ju till Rom på torsdag! *lycklig*
Har en massa att fixa den här veckan. Växla, tvätta, fixa frillan.(enooooorm utväxt!) och göra mig mer allmänt drop dead awsome! (har förresten fått höra att ja stavar awsome helt fel,, men hoppas ni inte stör er för mycket för tycker om min stavning bättre. ^^) Min engelska är överhuvudtaget riktigt risig så det är bara att bita ihop!

aja, nu ska jag gå och göra mig mer mänsklig. Ta ett bad och ut och gå lite innan jobbet. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggparaden Blogg listad på Bloggtoppen.se