Test

For Natalie




Får extreeeemt dåligt samvete när man ser att det faktsikt är folk som går in för att kolla in bloggen och så är det inte ett enda nytt inlägg på över 2veckor. Nä då har det gått för långt! Bättring, lovar! Eller... hmn... kanske. ^^
Så här ligger det iallafall till, nu är det så att det är sjuuuuuukt mycke tryck på att få se min nya hårfärg, eller ja min nästan snart 2månader nya hårfärg. Har ju inte visat nån bild alls... sooo... this is for you Natalie! Taddaaaa... ^^

OBS! Don't try this at home om ni inte är helt medvetna om att det kommer att gå av! Lite här och där iallafall. Det dröjjer några veckor, men sen får ni se... hårtoffsar som sticker ut lite här och där.. :P
Aja, ikväll blir det picknik med jobbarpoooolarna... om vädret inte protesterar så att säga... ^^





For Natalie... :)                                                    ♥





Kommentarer
Postat av: natalie

åhhhh.. :D fina du!!! Äntligen får jag se håret !! Vad ska du och ditt fina hår göra på midsommar då ?



Snart blir jag också blondare ;)

KRaaam !!

2011-06-21 @ 19:06:45
URL: http://degonatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggparaden Blogg listad på Bloggtoppen.se