Test

BY BY!



Nu har jag och Daniel precis kommit hem från Kallhäll där vi lämnat vårt lilla monster hos snälla Anki som ska va Narutovakt i en vecka nu. Så sjuuukt tomt här hemma nu utan honom. :(
Men i morgon gäller det. Är typ färdigpackad nu. Tror ja har alldeles för mycke kläder o grejjor med mig, men hellre det än att man står där och allt bara känns helt fel. Nu har man iallafall lite valmöjligheter. hmn...:P

Nu får ni klara er lite granna utan mig, men ska nog gå bra. Se till att hålla er sysselsatta så hinner ni inte känna efter över hur tomt det kommer att vara utan mig. ^^






Kommer sakna våran lille mupp! ♥





Here we come!


/ BY BY!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggparaden Blogg listad på Bloggtoppen.se