Test

plaska!



                


                                                         Zakyhnthos sommar 2010




Hallå hallå!
Halvligger här i soffan framför tvn med datorn på magen och drömmer mig bort. Lååååååångt långt bort härifrån. Inte för att det inte är mysigt här där jag är, men vafasiken då. Är så jävla trött på vintern nu! Orkar inte frysa mer! Orkar inte klä på mig lager på lager av tröjjor och halsdukar, vilket är det bästa jag vet på hösten... men nu får det va nog! Längtar efter korta sommarklänningar och långa kjolar som blåser runt bara ben. Sen vore det ju inte helt fel med en massa massa semester! Sola och bada! Plaska! ^^

Men men, är väll bara att ha tålamod... jävla skit i helvetes mycket tålamod man ska behöva ha!

Helgen blev förresten hur lyckad som helst! Daniel och jag gick ju på bio och såg "trassel". så sjuuuuuukt bra! ^^ Va överlycklig när jag gick ut från biografen. Kände mig som 7år igen helt fötrollad av disneymagi! Va som en äkta disneyklassiker!
Efter det belv det mys middag på "Saddle and bradle" eller något sånt va de nu hette. En riktigt cool salloon bar/restaurang på tegnergatan. Mycket goa hamburgare och steakköttsrätter. :P (Lena Endre och Richart Hobert satt i baren.) Och så klart en öl på Anchor för gamla minnensskull. ^^ Va ju faktsikt där vi träffades en natt för 5år sen! :) Har mycket och tacka för Ville och Ellen och partytricksen. ;)

JAJA, måste göra lite nytta idag... kanske lyxa med ett bad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggparaden Blogg listad på Bloggtoppen.se