Test

monkeylove

MonkeyLOVE♥
Idag är jag helt ledig... ni vet när man har en sådandär helt eldig dag som man sett fram emot för att man inte har något speciellt inplanerat. Men sen när man väl sitter här utan något planerat så vette tusan vad jag ska göra... :P
Börjar bli rastlös. Hatar att bli rastlös. Bara kryper i kroppen på en då. Men kan ändå inte få mig själv att göra något. Vill ju bara slöa... but noooo. Fasiken heller att det blev så. :P
Fast har hittat en riktigt bra bild jag blev sugen på att måla till "kärlekspar" serien. Att jag inte tänkt på king kong och Naomi Watts förut. ^^ Perfekt!
Så får se om jag orkar dra arslet ur soffan för å köpa mig en duk för de sista slantarna... :P men I morgon är det lön! Nya pengar, nya saker att slösa pengar på. ^^
Nu börjar NAruto tycka ja är alldeles för tråkig. Låg i sängen typ 2tim i morse för att läsa ut en bok t.o.m så han börjar bli riktigt sur. Så dax för en promenix i allafall!
By by!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggparaden Blogg listad på Bloggtoppen.se