Test

Fullrullehelg






I helgen blir det en fullrullehelg igen. Ingen vila inge ro. ^^ Imorgon fyller lillebror 20år. Helt galet, inte så liten längre... :( förstår ingenting.. :P
Så imorrn blir det lite miniinflytt i hans nya lya med pizza o grejjor. Jo ni sörru, han flyttar hemifrån lillebror, till min gamla lägenhet. ^^ Så där inne har det tapetserats hela veckan... han va inte så sugen på att bo med mina gamla älvor och kaniner på väggarna. Taskigt värre, men men. ^^
Sen på lördag blir det storkalas hos rasse... släkt o grejs kommer. Men sen på sön händer det ännu mera. Jag och Daniel firar 5långa långa år tillsammans! Galet det med, så gamla vi börjar bli. :P Tänkte inte fira överdrivet mycket, men middag ute och lite bio är aldrig fel! Jag har ju väntat sjuuuukt länge på Disneys nya Tangled, eller Trassel som den heter på svenska... :P Så den röstar jag för iallafall!

Nu kallar spagetti och köttförsåsen! Myyyyskvällsdax!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggparaden Blogg listad på Bloggtoppen.se