Test

Desperate HouseWife




Idag har jag vart hemma och lekt hemmafru. Hemmafru är ett ganska så lugnt och hemtrevligt liv för er som inte riktigt vet vad det innebär. :P Så sjävklart va ja ju tvungen att pröva på att baka äkta Cupcakes i sann Desperate HouseWife anda! Grejjen va ju bara att i receptet stod det att det bara skulle ta 20min... men näää. för mig blev det nog en dryga 3tim. ^^ Frågan är, vem är det fel på, mig eller receptet? Kan ju inte va ja....el?... ^^









Nu ska jag gå över till storebrorsan med muffinsarna och fira hans födelsedag!
(lägg märke till att klänningen matchar cupcakesen prefekt. Inte alls planerat! ^^)


Lägg också märke till att jag har lite svårt för att veta om man skriver "muffinsarna" cupcakesarna"eller är det kanske bara muffins... :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggparaden Blogg listad på Bloggtoppen.se