Test

Ett riktigt äckel...



Sitter hemma i soffan å tittar ut genom fönsret på det supervackra vädret. Är sjukis... :( Stööört snorig, slemmig å febrig. Ett riktigt äckel faktsikt ^^
Men funderar på om ja ska göra en kraftansträngning och ta mig ner till bänken i parken precis nedanför fönstret me Naruto och en av tidningarna bästa Daniel köpte till mig igår.  Ser ju så himla varmt ut ute, så kan väll inte skada. :) Naruto börjar  verkligen lacka på mig som bara ligger nerbäddad i soffan hela tiden. :(
Igår såg ja alla bigbrotheravsnitt ja missat och en ny serie för att fördriva tiden. "Life Unexpected", riktigt söt faktiskt. Handlar om två personer som va tillsammans på "bramnight" i högstadiet å så blev det en liten bebis sålklart som de adoptera bort, som nu söker upp de båda... typ så, fast lite mer invecklad och rolig än hur jag berätta. :P


Appropå sol och vint väder, här ligger jag och Camila och bränner oss utanför Colloseum. Va så hiiiiimla skönt!  (Solar inte toppless, bara dragit ner alla banden. Ser lite skumt ut. :P)
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggparaden Blogg listad på Bloggtoppen.se