Test

Födelsedagsfirande

Igår blev det ju värsta kalaset här i min lilla lya. Nästan hela närmaste släkten kom och jag skämde bort dem med super lyxig mat! Hälleflundra med kräftor och egengjord aioli+potatis. Daniel hade gjort frusen cheesecake med färska bär som topping. Så himla gott!. ^^
Fick sjukt fina presenter me! Värstaste bästaste jack/kappan från Bondelid från mamsen å pappsen. Så himla fin, visar en bild lite senare på den.
Sen en klänning jag önskat mig från DI NUOVO utav lillebror och så en massa annat såklart! Kände mig riktigt bortskämd... ^^

Här kommer lite urval av bilder från hela födelsedan.


Lagar mat i mitt förkläde från Tokyo... skit samma om maten blir skit, man har i allafall gjort den med stil!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggparaden Blogg listad på Bloggtoppen.se