Test

tvätt, top-model och bullar+ entrecote



Jag och Naruto kom nyss hem från en heldag i huset! Jag hade fått tvätten ditkörd så vi har tvättat hela dagen och tittat på Top-model. Käkat bullar från frysen och druckit hinkvis med te. Kvicken va ju också me så klart, och allt gick riktigt bra... Hör och häpna! Kvicken kanske inte va bästis men de bråkade inte stup i kvarten utan hängde lite med varandra och mös med mig på en och samma gång!

Eftersom jag va först i huset och det va mamsen och papsens bröllopsdag.. 27år! Herregud va lång tid! Helt galet, men iallafall så laga  ja värsting middag till dem. Entrecote med rotgrönsaker och potatis i ugn med kantarellsås på portvin av de vi plockade i helgen. VILKEN SUCCÈ! Så jävla grym jag e!

Aja, nu så ska ja sova! Börjar redan klockan 8 imorgon... :P Natti♥




                                                                  Kvicken och Naruto!
                     



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggparaden Blogg listad på Bloggtoppen.se