Test

En övertrötts bekännelser


Som jag tjatat hela veckan om hur nedrans trött jag är. Tyvärr måste ja väll meddela att så fortfarande är fallet. :p
Men va spelar det för roll?! Ingenting! Blogga bör man, annars dör man?! ^^ eller inte kanske...
Vad annars då, kan man ju fråga? Jo ni, det ska ja tala om. Att jag har ingen absolut aning om någonting! Eller jo, längtar till julen. Behövs lite julemys snart. Jag är grymmast på att fira jul! Älskar att skämma bort folk, och att bli bortskämd såklart! ^^
Så hur är det nu med kungen? Det kan man ju lungt fråga sig. Va tusan är hans problem? Eller det vet vi ju att han har problem, men trodde han verkligen att han skulle komma undan med allt han kuckelimurande?! Kan inte ritktitgt låta bli att tycka lite synd om honom. Har alltid tyckt om våran lille kung. Men nu har han ju gjort bort sig... om nu NÅGOT stämmer?
Men vem orkar bry sig egentligen? Vad spelar det för roll? Any who...
Sicket skitväder det vart senaste dagarna. Så jävla blött och blåsigt. Men tror att den enda personen som som verkligen njöt av busvädret va Naruto! Han springer runt i cirklar och kör ner nosen i slasket och grisar. :)
Alltid kul att någon är glad... ^^
Imorrn är jag ledig. Och som ja ska va LEDIG! Inte ett pilleskit ska ja göra. Som högst ska ja gå på lite promenad med Naruto, sånt kommer man ju aldrig undan längre. ^^

Och sen så har det ju blivit så mörkt ute. Så himla deppigt...

Nu är det nog dax för mig att sluta jiddra. Hoppas ni inte läste allt detta skit... synd om er då!
Natti Natti på er alla!

(tänkte visa något väääääldigt fint i morgon!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggparaden Blogg listad på Bloggtoppen.se