Test

Vovven, snart på G

Idag smäller det! Sitter här i köket o e sjukt nervös! Vaknade 08.00, kände mig jätte trött i hela kroppen, men huve snurrade runt runt. så mer sova blev det ju tyvärr inte. :(
Så nu sitter ja här med dagens första kopp te. Eller mer potta med te kan man nog säga. ;)
För er alla som antagligen inte har någon aning om varför ja e så sjukt spattig är ju för att ja ska hälsa på min vovve idag. Eller den vovve som kommer bli min lille vovve. O sen är ja nog lite extra spattig för att Daniel blev lite sjuker igår, så va inte säkert att han skulle kunna följa me! Han säger han mår mycket bättre idag o att han ska me.  Men e inte riktigt hundra än på att han talar sanning den lille jäveln! ;)

Men vädret är på min sida idag iallafall! Ser sjukt varmt ut ute. Fast har nog aldrig sett kungsholmen se så tom ut. Inte en kotte ute än, trots det fina vädret. Riktiga sjusovare alla är! Undrar förresten varför man säger sjusovare? Ja menare, att sova till sju bara är ju jätte tidigt. hmn... får bli dagens tanke ställare d där!

Så nu är dagens stora fråga! Vad ska man ha på sig för att se ut som en seriös vovveköpare?! Aldrig behövt tänka på en sådan outfit förut!
Känner för att klä mig riktigt vårigt ida för vädret. Men man vill ju inte se för gulligull ut heller. Då kanske de tror att man bara e ute efter en ny accossear eller leksak. Shit va svårt. :(
Jaja, har några timmar på mig kvar o komma på något. Tar Nortäljebussen som går vid 13.00typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggparaden Blogg listad på Bloggtoppen.se