Test

En kvick, muhammed och ett rörigt vardagsrum!

Sitter här i mitt röriga vardagsrum. Dricker mitt te o myser med kvicken! JA! Stämmer bra de! E kvickenvakt nästan hela veckan o han e så snäll så! Förutom att han ska vakta maten hela tiden. Tar en halvtimme för att få i honom den. Han e en sån jävlig hund ibland, min lilla mysis!

Tittar på tv-4 efter tio med malou. Han konstnären som satte ut en rondellhund med mohammed på är med.Tänker inte ens nämna hans namn för det är han inte  värd! Ja börjar bli så sjukt irriterad på honom. Äcklig gringubbe som bara ska bli känd genom att bajsa på andra. Visst kanske det va okejj första gången för 3år sen med yttrandefrihet m.m. Men nu för en andra gång muckar han ju bara! Ställ upp i paradisehotell istället! grrrrr!
Jaja.. ska sluta sura... :P

Så fint väder idag! Vi ska på långpromenad sen! Vill bara se reprisen på topmodell som börjar 11.30varje dag. Inte riktigt hundra å vilken säsong de är på nu.. kanske 12? hmn... men va värsta dramat igår för en av brudarna satte dit en annan brud mitt framför Tyra och sa att hon inte ville vara kvar och tyckte att hon skulle åka ut istället. Mitt i utslagningen. OMG!

Yikes! Måste hinna diska innan! Ingen gjorde de igår efter middagen, så är gaska rörigt i köket med. Va ju ja som laga middag igår för en gångs skull! Lyxade till det och köpte gösfilé som ja aldrig lagat förut. Inte lagat så mycket över huvudtaget i för sig. ;P
Men det blev jätte gott! Stekt gösfilé med sommarpotatis och fetaoströra. Daniel sa att  de va det goaste ja nånsin gjort! Men som sagt... inte gjort så mycket. :D

Nä, nu blir det till o diska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggparaden Blogg listad på Bloggtoppen.se