Test

GeekDay!

Va sk ni göra idag denna årliga Geekday! Alla ska va så nördiga som det bara går tycker jag och bara göra saker man kanske annars skäms lite för!
Sett dig o spela lite tv-spel, ta fram din gamla frimärkssamling eller bara klä ut dig till  din favorit superhjälte! Vet inte riktigt va ja ska göra idag... ska ju till jobbet o va där hela dagen. Känner mig bara jätte sjuk, så vet inte riktigt hur ja ska orka. Är en sådan där lång dag idag... :(
Men kanske ska ta me mig en DS o sätta mig i skyltskrivarrummet  nörda mig hela dagen. :P

annars e ju det hetaste tipset o kolla in Big Bang Theory, den nördigaste och härligaste serien just nu. Perfect för geekday!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggparaden Blogg listad på Bloggtoppen.se