Test

Tyck lite synd om mig...

Tycker lite synd om mig själv... så vill bara skrutta mig lite. Alldeles ensam hemma. På en fredag kväll. AAW så synd de är om om mig. Sluta jobbe sent. ca.22.00. och börjar jobba imorgonbitti igen. Sämst att jobba helg! Och inte nog med det så är Daniel ute o partajjar! Utan mig...*snyft* Ibland känner man sig lite extra ensam bara.
Men är nybadad och ska krypa ner i sköna sängen. Är väll en bra idé att sova lite i tid för en gångs skull... (BAJS)
Men hoppas att alla ni andra har en super fredagkväll och att ni dansar hela natten lång.
DANCE T`L IT HEARTS BABES!!

                                             Go Natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggparaden Blogg listad på Bloggtoppen.se