Test

Oj oj Oj...

Nu har ja ju varit hemskt dålig på att uppdatera känner jag. Hemsk ledsen om någon råkat varit inne tfler grr utan att något hänt. Inte okej! men e´ändå, inte så mycket ja kunnat gjort åt det. Jobba igår till sent, jobba idag till sent och imorgon börjar ja sjukt tidigt! Redan klockan 9 på morgonen. Kan ni tänka er så Svenssonaktigt av mig!
Så tyvärr kommer de bli lite dåligt med inlägg överhuvudtaget nu framöver. Åker ju så snart, Så snart! Förresten, måste nog skälla lite på er... inte ett enda New York tips har jag fått. Inte ett enda!! Då blir man ju alldeles ledsen i själen! Men förstår er också, ni har säkert fullt upp med en massa  andra saker.
Nog om detta..efter jobbe imorrn blir det nämligen rockigt värre! Lillebror min fick nämligen 30sec to mars biljetter av mig i julklapp! Så imorrn smäller det. Halv åtta på fryshuset. Så roligt vi ska ha bro!


30sec to mars, sicket ögongodis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggparaden Blogg listad på Bloggtoppen.se