Test

New York... New York, Snart så är jag där!

Snälla snälla, Hjälp mig!

Börjar När få en sådan där lungn panik över mig nu. När dagarna går fortare än vad man tror. När man tror att man har all tid i världen på sig att planera och förbereda sig!
Men nu är det bara 5dagar kvar! 5dagar! Aaw!
Snälla snälla kan jag inte få lite sköna tips om vad man bara måste göra när man är där. Är ju första gången jag åker och tyvärr har vi bara ca.4dagar där :(.
Så vad är viktigats? Och vad kan man skita i? Och sen... of course. Vart finns den bästa shoppingen?!
Skulle bli så himla gla o få lite hjälp!♥


                    
                                                           Snart så ska jag hit... gulp!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggparaden Blogg listad på Bloggtoppen.se