Test

Konstiga Konstigheter,,,

(en trummvirvel för det dåliga skämtet i rubriken.)
E på tiden att jag börjar lägga upp lite grejjer jag målat själv. Här kommer ett miniurval med oljetavlor jag målat för några år sen.
Har nog en lite blandad stil. Målar sånt jag tycker är fint är väll det mest grundläggande, sen kan nog vad som helst hända! Flera vänner brukar säga att det ser så sagoaktigt och prinsessigt ut, men det är inte alls meningen. Inte jämt iallafall ;)
Bilderna är inte de bästa tyvärr och tavlorna är ganska mycket större. Tycker bäst om att måla stort!
Sen är ju självklart det mesta till salu på förfrågan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggparaden Blogg listad på Bloggtoppen.se