Test

Goder Morgon!

SO... I morrn is the D-day. Dagen då allt smäller! Nu snackar ja ju inte om jordens undergång om nu någon trodde d, utan ni få som läst min blogg förut så åker jas ju till New York i morgonbitti!
Och inte har ja packat eller fixat något än! Då kan man ju undra va ja gör hängades framför datorn?! Undrar jag med... :P Ska sätta fart alldelles snart!
Har min kära Kvicken hos mig idag också! Så härligt med sällis. fast det värsta han vet är ju tyvärr när man packar och så. Han e ju en så smart, så smart liten vovve som fattar att nått e på gång och att han antagligen inte får följa med. :(

Ush ush, m an blir så himla segis dan efter konserter... inte bra alls. Nä nu måste ja sätt igång! Och om någon fortfarande sitter och trycker på något sjukt grymt New York-tips är det verkligen dax att klämma fram med det nu! Helt klart!
♥!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggparaden Blogg listad på Bloggtoppen.se