Test

Bild dagbok från New York

Dag 1

Promenad på fina 5th Avenyn. Bara snoffsiga affärer och så självklart Tiffanys från "breakfast in Tiffanys"! Tyvärr hade vi extrem regnstorm första dagen! Alla paraplyer gick sönder och regnet studsade upp på benen! Men Shoppade gummistövlar. Coooool!




Maffiga Times Square! Ibland känner man sig ganska liten!




Dag 2

Regn igen! Fick tips om centuary 21! Ett mega varuhus med endast bara märkeskläder till superpriser! Som en outlet. Shoppade en Mark Jacobs kappa  och en Miss Sixty jacka! Tror vi va där i nästan 3timmar!
På kvällen blev det musikal! Hair som va sjukt grym! Hade tyvärr inte så många bra bilder från den dan. Blev suddigt :(




Dag 3

En massa promenarande! Först till Rockerfeller Center som va högt imponerande och sen vidare ner till Empire State Bulding Där vi fastnade i hissen på väg upp(67våningen)! Läskigt värre! Men bara för en kort stund, som tur va!
Jag och min Daniel förlovade oss på toppen. Now his all mine! Mohaha...
Detta firades med fin middag på en italiensk restaurang och Musikal på Fantomen på Operan! Det bästa någonsin. Ryser jag bara tänker på det...!





Dag 4

Sooool! Vår i New York! Perfekt för mys i Central Park. Sjukt stor park. Vi Promenerade rakt fram i en timme och vi hade bara gått hälften!
P.s. Brände mig lite på näsan!





The End!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggparaden Blogg listad på Bloggtoppen.se