Test

Att inte göra någonting speciellt...

... kan vara så himla skönt ibland. Är nog en av de bästa sakerna jag vet. Sen att man kanske gör någonting undertiden, men det behöver just inte va något som helst speciellt med det.
Så det är vad jag gjort idag. Inget speciellt. Bara det att det hade varit skönast om man sluppit känna sig så nedrans förkyld. Tror seriöst att huvudet ska sprängas vilken sekund som helst. Ni vet när pannan är så tjock av slem och snor så man inte förstår hur mycket mer ska kunna få plats där inne! Lite för äcklig nu kanske? Sorry...
Men har Daniel brevid mig. Idag har vi sovit lite båda två, som gamla pensionärer, tittat på Dexter säsong 4 som är favvon just nu, och lite av en svensk ny serie som heter solsidan. Grymt rolig faktsikt!
Just precis nu så spelar D final fantasy XIII. Så sitter här och njuter av den mysiga musiken som man bara mår bra av. Fast har aldrig tyckt om stridmusiken i rollspel. Den känns alldeles för hotfull för mig. Hjärtat börjar banka för fort och så blir jag jätte nervös av den.
Tror nog att det här är det snyggaste spel jag nånsin sett, man ser nästan ingen skillnad på video och spelgrafik. Får se om jag kommer ha tid, ork och tålamod att ta mig igenom spelet själv, eller om det kanske duger ganska bra för mig att bara titta på.
Här kommer iallafall lite fint att titta på!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggparaden Blogg listad på Bloggtoppen.se