Test

2010-03-02

Tv-spelskonst när den är som bäst!

Idag är jag trött. Väldigt trött...inget bra tecken. Inget bra tecken alls. Se bara va ja upprepar mig... Jobbar till 22.00 ikväll. Inget myspass direkt.
Men meddans jag nu sitter här och njuter av min dagliga första ranson kopp te, så snubbla ja över den här otroliga tv-spelskonsten! Tycker de är hur mysiga som helst... Specielt kirbybilden!
De är gjorda av en snubbe som heter Mikaël Aguirre, men kallar sig för Orioto på internet.

Dax att duscha och borsta tänderna! Ska hinna med en fikis hos mamsen på DI NUOVO idag också!
By by!




Kommentarer
Postat av: Duju

Awww tack så mycket!!!

Förlåt att jag svarade sent :D ha det så bra!!

kram<3

2010-03-04 @ 14:53:33
URL: http://duju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggparaden Blogg listad på Bloggtoppen.se