Test

Rhodos... så långt bort från lilla mig

Idag åker daniel till Rhodos... helt borta blir han en hel vecka! Utan mig! Han har aldrig åkt bort från mig så länge någonsin! :(¨
Inte på över 4år! Det är bara jag som rest utan honom, men det är ju en helt annan sak när man är den som blir lämnad ensam kvar.
Men jag har ju Naruto... o kan ju va nyttigt för lilla mig o klara mig själv. Inte bara Naruto som behöver ensamhetstränas. :P
O sen ska vi ju faktsikt bo några dagar i huset med lillebror! (han har nyss fått sitt första riktiga jobb!) e så stolt! Hoppas det går bra bara. :)

Idag har NAruto blivit en stooooor kille! Kom nyss hem från veterinären där han fått sin 12veckors spruta. Om ngg veckor får han hälsa på andra vovvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggparaden Blogg listad på Bloggtoppen.se