Test

Landet-fjäle bilder!

Så äntligen ska ja va duktig å lägga upp bilder från helgen på daniels land. Bara för att jag vart så seg kommer en hel drös med bilder! Kruxet är bara det att många av dem är lånade från hannah, olles å tiffanys kameror. Hoppas ni inte blir allt för arga på mig, bara det att daniel är så dålig på att lägga upp sina bilder på datorn och ja hade helt enkelt för trevligt för att komma ihåg att ja jätte många kort. :)
Men här kommer lite blandat!

Huset vi bodde i. Rena paradiset ute i skogen!


Olle och sin drömkvinna...?


På stranden... där det va svin kallt! Men vi bada.. typ 16grader i vattnet! KALLT!


Hannah sjukt snygga tatuering... älskar ju körsbärsblommor!


Hannah ute på promenad med Naruto.



Naruto fastbunden på verandan. Inte poppis där...


Crocket-match. Hannah distraherar olle till min fördel! (han vann ändå. :()


Fast ja e snyggare!


Sjukt mycke snyggare!


Putten Naruto (taget av hannah)


Daniel o ja med ängelljus över huvet. (taget av olle)


Olle badar kallt, vi solar. (taget av olle)


Me (taget av olle, hannah, el tiffany?)


Hungriga folk har grillat flerrefilé! (taget av olle)






Jag, Naruto i Hannahs knä och Tiffany! (taget av olle)



Naruto och daniel.  (taget av olle, tiff, eller hannah?)



Jag och hannah. (taget av tiffany)




Naruto som grävde ett jätte djupt hål! apnöjd! (taget av tiffany)



Naruto och Tiffany! (taget av olle)

Kommentarer
Postat av: MYMiC

omg vad mysig stuga, vill bo där!

2010-07-30 @ 23:25:06
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggparaden Blogg listad på Bloggtoppen.se