Test

älsklingar


Mina älsklingar♥

Sitter här i min ensamhet och saknar båda två! Alldeles alldeles tomt här. Daniel e på bio och Naruto hemma hos Anki. Hon har varit vovvevakt hela helgen, så saknar lille monstret förskräckligt mycke nu. :( Fast han har nog haft en massa mys ändå. Daniel har kört hårt i lägenheten hela helgen och jag har jobbat så kändes bäst om ´vovvsen kunde få lite uppmärksamhet från annat håll. ^^

Lägenheten gör iallafall grymt stora framsteg! Inte mycke kvar alls snart! Blir så himla himla fint! Snart är allt färdigtapetserat. Bara hallen och köket och badrummet som ska målas klart. Och det fixar vi på nolltid. *önsketänkande* Fast vi får ju så grymt mycke hjälp av alla snälla föräldrar. Annars skulle vi vart månader i från något slut. ;P

Känner mig annars ganska så stressad. Så mycket man vill hinna me meddans man ska jobba hela veckan. :( Inte ledig förrens julafton. Måste köpa juleklappar, städa och tvätta, börjar se helt förjävligt ut här i den lillelägenheten. :( Jag och daniel har lite svårt med det här att hålla reda på flera saker samtidigt.. :P Meddans vi renoverar på andra sidan väggen så går sidan vi bor på under totalt!

Meen men... Snart är det jul! Och sen nästan dax för flytt! Helt underbart det ska bli. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggparaden Blogg listad på Bloggtoppen.se