Test

Nörderier

Som ni säkert redan märkt är jag världens tönt som älskar serier, tv-spel och Animé, disney och en massa andra barnsligheter. Så jag är riktigt nöjd som har Daniel med mig på det mesta av det där... (förutom disney kanske. :P)

Så igårkväll hade vi värsta japan-kvällen! Animé-marathon med en helt nypåbörjad serie "Fairy Tail". Den handlar om en fantasy värld fylld av trollkarlar, som gör en massa uppdrag. typ:p Helt galen och jätte rolig!

Sen, som om inte det va nog så började vi med ett nytt tv-spel till wii. Ett av mina absoluta favoriter är "Sonata", ett rollspel till 360, och nu har ett nytt kommit som är gjort av samma "tillverkare". Bara älskar designen. Är hur vackert som helst.
I spelet är man en av de sista kvar på jorden och man letar efter fler överlevare. Endast månen finns, så allt är helt mörkt och man går runt med en ficklampa... egentligen lite för mörkt och dystert för min smak, men allt det vackra och sorgliga väger upp det. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggparaden Blogg listad på Bloggtoppen.se