Test

Have a light and fluffy time!




Elu everybody! I`m back... eller något. :P Har varit så sjuk så sjuk... så har mest legat och tyckt synd om mig själv i en vecka, och jobbat lite så klart. Så hoppas ni inte vart för sura på mig mig för att uppdateringen har sugit totatl!
Men har haft det ganska så bra ändå... legat nerbäddad och segat framför en ny animé. K-On! Helt uuuuuunderbar! Älskar den!
Handlar om ett gäng highschoolelever som startar ett band, men egentligen så sitter de mest och dricker te å käkar bakeleser för de är alldeles för lata för att öva. Och tydligen så har de få låtar som de producerat blivit superkända i Japan och alla har gått upp på topplistorna... så ja, man kan väll säga att japanerna är ganska så speciella.. ^^ men vem kan anklaga dem?! De är ju helt underbara. La till min favvolåt nedanför, "Have a light and fluffy time". Inte mycket mer man kan säga! :D










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggparaden Blogg listad på Bloggtoppen.se