Test

VinMingel hos DI NUOVO

På onsdag kväll tycker jag verkligen ni ska komma förbi DI NUOVO! Det kommer bjudas på vin och snacks pluss att det kommer va superrea på förra säsongens vår och sommarkläder! Lovar att det kommer finnas hur mycket fint som helst och allt kommer kosta 200-250kr! ♥ Sen finns självkart en massa sommarnyheter för den som är sugen!
Dessutom kommer en ny Smyckes designer visas upp lite extra. Gunns smycken! Ni som läst bloggen innan kanske känner igen hennes små söta knubbiga änglar i alla olika färger och former.

Minglandet börjar kl 18.00 och håller på som tidigast till 21.00, men har vi det extra trevligt så kanske det blir en riktig helkväll! Själv slutar jag inte jobbet förens kl.20.00 men ska skynda mig på så jag hinner va med en massa ändå!

DI NUOVO ligger ju på Luntmakargatan 54, tunnelbana Rådmansgatan, uppgång tegnergatan. Luntmakargatan ligger precis bakom Sveavägen!

Jätte varmt välkomna dit! Hoppas vi ses där!


Bild från DI NUOVO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggparaden Blogg listad på Bloggtoppen.se