Test

Vår städning i garderoben!

Morrn morrn alla! Känner mig ganska så pigg o glad idag... eller kanske lite trött, men det är skit samma! Iallafall så är planen att fixa min garderob... jup jup. Och det är inte ett litet projekt det! Har kört upp alla sommar o vår kläder på vinden för att att få plats med allt. Så nu är det dax att byta plats på vinter o sommar garderoben!
Kanske är ja duktig och rensa också! Har alldeles för mycket kläder... men har så extremt svårt för att slänga, men man kan ju inte spara allt heller. :(
Vi får se hur det går med allt... det svåra är ju att ja e ganska rädd för att gåg upp på vinden här i huset. Är en sån där gammal vind där det lurar saker i varenda liten vrå. Läskiga gamla dockor som stirrar på en o.s.v...


Ni ska få en exklusiv bild på hur min garderob kan se ut när fullständigt kaos har tagit över. Det händer inte ofta att ja visar upp min garderob. Dels för ja skäms för att va en så rörig människa, o sen för att den känns så privat!
Så ta en riktig nära titt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggparaden Blogg listad på Bloggtoppen.se