Test

Vanille-bloggen är vår-pimpad!

Som ni kanske har sett så har bloggen varit lite konstig de senaste dagarna, och så har det inte blivit så himla många inlägg... men det är ju för att den har blivit totalt hysteriskt vår pimpad så klart!
Nu är det ju vår, så då  behövs ny och fräsh design! Blev det inte fint?! 
Jag är nog ganska nöjd ändå. ;) 
Att fixa och trixa med designen är ju nog ändå en av de roligaste sakerna som tillhör det här med att blogga.Men man får ju inte hålla på för mycket bara, då vet man ju inte vad som kan hända. :P

Nu är jag iallafall helt nybadad och njuter av den första lördags koppen med te i mitt fina lilla kök! Här har man det nog som mysigast! Ska visa lite bilder någon gång, e tyvärr lite för stökigt just nu.:P 
Men för att beskriva mitt lilla kök så kan jag säga att det är välidigt rosa och det är min stora stolthet här i lägenheten. Har gjort nästan allting själv, med hjälp av pojkvän och familj!
Alla skåpluckor är rosa med vita rosenknoppar i porslin, sen har jag satt upp en älvtapet vid frukostbordet. Den är så himla himla söt. Resten är vitt, likaså trägolvet.  Sen så sitter jag i världens mysigaste lilla kökssoffa! jaja, får bli ngn bild sen istället. Mkt disk har en tendens att förstöra ibland... :)

Tyvärr bär det snart av till jobbet. :(
Blir ett långispass. 12-21.00. men ikväll ska ja träffa gamla vänner jag saknat en massa! Mina förra jobbarkompisar ska parta lite ikväll så ska bli super roligt! Har inte träffat dem på jätte jätte länge!


En liten smygistitt ska ni få iallafall! Här  bor jag i världens bästa myshörna!

 Bor bland älvor och troll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggparaden Blogg listad på Bloggtoppen.se