Test

En liten valp flyttar in...

Är så sjukt glad!
Ni vet hur det ibland kan va så att man vill något så mycket så att det gör ont och så att det känns som om man aldrig kan bli helt lycklig innan man gör det där man verkligen vill! Så är det för mig just nu, så i slutet av maj kommer en liten vovve flytta in med mig i Daniel.
Jag vet att de finns en del som tycker att detta är en ganska dum idé. Och jag förstår de personerna totalt... bara det att jag verkligen inte bryr mig om vad ni tycker.. ;) D är ju inte heller så himla sugen om man säger så och honom skiter jag verkligen inte i! *påpeka*. Därför har det vart så himla himla svårt med allt det här!
Men ibland måste man göra saker bara för en själv... Och jag är helt bergis på att det kommer bli hur bra som helst!
Så 26maj är lille killen 8veckor... just nu är han snart 4veckor. Jag och mamma åker i morrn till Norrtälje för att hälsa på honom och mamman och kolla att allt ser bra ut hos uppfödaren. Han är alldeles för liten just nu för att se hur de ser ut. Har inte ens valt någon valp, utan bara tingat en från en Yorkshireterrier-kull!
Mamsen min har ju Kvicken som är en yorkie, så är ganska van vid rasen, men är så sjukt nervös över att få hem en liten valp. Så stort ansvar och så mycket jobb!
Men det är helt klart värt det! Är så himla glad!!!!

Sen vid valborg följer D med för då ser man bättre hur Valparna ser ut! Längtar så! ♥

P.s. är det någon som har lite valptips dela hemskt gärna med er!


Så här kan små yorkievalpar se ut! OBS! Ingen av dessa är min vovve!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggparaden Blogg listad på Bloggtoppen.se