Test

Party med gamla gänget!

Morrn morrn! Solen skiner och fårglarna kvittrar... :P  Har inte vaknat förenns inte för så länge sen, men snart så bär det av ut! Helt klart! Kanske någon frukost ute i solen...?

Hade riktigt roligt igår... Träffade ju mina kära ex-kollegor från mitt gamla jobb. Saknar de riktigt mycket ibland. :( Men nu fick jag träffa nästan hela gänget! Sara, Sebbe, Johan och Peter, plus några till nykomlingar. Vi satt först på ett ställe vid karlberg som har ett Hawaii-tema och med bara en massa goda drinkar... hade inte råd med någon sådan för tillfället bara. :(
Sen fick vi reda på att ett av våra gamla favorit hak har börjat ha öppet till 03.00 so off we go dit, till Kära Teodoras på fridhemsplan! Hakens hak i hela universum!



Jag och Sara e smoking...!


En Pelle som kisar, en Johan som stirrar och en snygging jag inte
riktigt kommer ihåg vad hon heter.. :(

 
Sebbe bärsar! Och är glad!

Käääääärlek...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggparaden Blogg listad på Bloggtoppen.se