Test

Titanic is the Shit!

Kate Winslet och Leonardo DiCaprio känns som klockrena deltagare till min nästa tavla i serien legendariska kärlekspar!
Så de blir next up! Började lite igår kväll efter bion och måla sen halva natten! Gick till sömns ca; 01.30. Började jobba redan 10.00 idag så kändes som ett måste :P
Titanic är iallafall en av de bästa filmer som någonsin gjorts. Utan tvekan... en av de filmer jag gråtit mest till. To.m har den det bästa soundtracket någonsin!

Så nu ska jag fortsätta måla! Har kliat i fingrarna hela dagen på jobbet! Sen blir det middag. Daniel lagar extra gott till mig idag! Biff med den första sommarpotatisen och Beanease!! Oj så gott! Han kan va ganska snäll han ibland. ;)

P.s. Om Alice i Underlandet som jag såg igår kväll; en himla mysig film med mycket fint att titta på. Men är ändå liiiiiite lite besviken. Trodde den skulle va lite mer äventyr och action. Den sakna ngt. Men älskade Alice klänningar! Hon hade säkert 5 ombyten eftersom hon krympte och växte hela tiden, så ena klänningen va mer sagolik än den andra! Önskar mig 3av de 5 klänningarna!

Jaja, nog tjatat. Nu ska det målas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggparaden Blogg listad på Bloggtoppen.se