Test

Piff o puff!

Se så piffig jag har vart då!
Vi gjorde en deal jag o D, att om han tvättade så skulle ja städa lite granna+ta disken, fast de va ju i försig för att skulle kunna laga mat till mig.. hmn... aja- I vilket fall som helst så när ja städa hittade ja en massa snäckor plus en påse sand från Thailand. Tror sanden o snäckorna är från olika tillfällen, men det spelar ju ingen större roll. :P Så piffig och uppfinningsrik som ja är. (iiiiinte så ofta) spenderade ja säkert en hel halvtimme med att lägga upp de fint på ett fat. Verkligen älskar snäckor. Hur man ser hur havet format och nött dom så de blivit hur vackra som helst! Så mysigt när man är utomlands och gå runt o leta som en riktig skattletare!



Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggparaden Blogg listad på Bloggtoppen.se