Test

Påsk hos DI NUOVO

Idag jobbas det hos DI NUOVO! Tyvärr är det gaaaanska så dåligt väder idag, vilket tyder på lite folk här. :(
Sen tror jag också att många är på väg till land och andra påskiga ställen. :) Så här sitter jag aldelles ensam och myser med tända ljus och en stor kopp te! Så kom gärna förbi och hälsa på om ni är i näreheten!
Har läst lite i Sofis mode och en gammal söndags bilaga annars gör jag inte många knop! Det är vad jag kallar en skönt arbetsdag!
Idag har DI NUOVO bara öppet till halv tre. Ska dra iväg på 40-års kalas! Mysigt med lite fest sådär på en torsdag!
Annars så är jag ganska trött. Hård jobbvecka. Vintagemässan i helgen och sen långa dagar på jobbet! Känner mig sjukt snusig. Skulle kunna somna just här och nu!

Nääää, nu måste jag jobba lite... vill ju inte göra Bossen arg(lille mamsen)! ♥



Påskfint hos DI NUOVO!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggparaden Blogg listad på Bloggtoppen.se