Test

Natti natti!

Jag är så sjukt trött så det går inte att beskriva... ont överallt... kan knappt röra mig eller skriva på tangentbordet... så detta får bli extremt kort inlägg. :( Har jobbat för två personer på en gång idag och vart helt ensam på avdelningen 15.00-22.00. Snälla Daniel steker korv till mig nu... kan man ha en bättre pöjk?! Skulle inte tro det!
Och sen på jobbet blev ja så himla ledsen... för uppfödaren till min lille vovve hade blivit sjuk+hennes döttrar, så det var ingen bra idé att åka dit imorrn... sugit värre. Så får hålla ut ända till valborg!

Fast hon skickade en massa fina bilder på dem... sötaste aliensråttorna i världen!
Jätte ledsen, men orkar verkligen inte lägga upp någon av dem nu... så det får bli imorrn kväll! Börjar redan 09.00 i morrn.
Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggparaden Blogg listad på Bloggtoppen.se