Test

Naruto Shippuuden...!

Stuvade Makaroner till mig ikväll!! Bland det bästa jag vet! Och sen Naruto (animéserie om grymma ninjor!) hela kvällen... är på ca det 300:ande avsnittet... typ. Svårt o säga.:P
Har Naruto perioder... ibland är man bara helt fast... men så tillslut så orkar man inte bara se mer. Fast nu är ja igång igen... Daniel ser om allt igen. Förstår inte riktigt hur han orkar. Han är nog på typ 400.ade avsnittet. Galet, för än finns inget slut. :)

Kvicken har åkt hem nu... blir alltid så tomt när den lilla odågan åkt hem. Men snart har jag mitt egna lilla monster!


Kommentarer
Postat av: MATILDA

Tack så mycket fina du ! :D



Du vill inte , om du inte redan har då , lägga en röst på mig i en tävling ? Det vore verkligen jättesnällt och det tar inte alls lång tid ! :D Länken hittar du här :

http://lbm.blogg.se/2010/april/obh-nordica-1.html#comment

2010-04-22 @ 19:25:33
URL: http://lbm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggparaden Blogg listad på Bloggtoppen.se