Test

Lite så ganska bakis...

Idag vakna ja och va lite så ganska bakis! En ganska så trevlig känsla, för brukar inte  bli så himla värst bakis annars. Men idag är huvet ganska tungt och det dunkar på ganska så bra där inne! Himla mysigt! ;P
Perfekt timing eftersom det blir riktigt rockkonsert ikväll! Berättar mer om de lite senare kanske.

Men nu va det ju så att Färsken på mitt jobb verkligen behövde några drinkar i går kväll! Vi har en liten kris på jobbet förstår ni, men vad jag har förstått så är det ingen bra idé att skriva om jobb grejjor på internet och bloggar, men en liten ledtråd är att det är en riktigt äkta sliskig klysha... :p Där av kommer årets citat:
" Jag visste inte att alla visste". Joooooo du, alla visste!

comsi comsa... eller något sånt, så kommer vi klara oss så galant ändå, för vi e ju så grymt grymma! ;)

Kvällen började ganska så sent eftersom jag slutade 22.00 på jobbet. Men slängde mig i en taxi fort som tusan till essingen där Jacob(försäljnings ledare Ost och Chark), Veronica(försäljningsledare Deli) och Chatrin(försäljnings ledare fisk) vänta hos jacobs kompis Henrik. Efter förfesten bar det av till "Lokal" vid Kungsholmstorg där vi skulle möta Emelie A... Men hon va inte där+ att jacob banga och drog hem. Inte okej Jacob!
Iallafall, Några drinkar senare, efterfest hos mig med några fler drinkar!


Snygga bruttan Veronica älskar Strawberry Daquerie(Ingen aning om hur det stavas.)
   


Chatrin va på Hugget!


Mmmm Drinkar e ju så gott... men shit vilken risig frilla!



Ännu fler drinkar!




Tack vänner för en Jätte trevlig kväll!   ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggparaden Blogg listad på Bloggtoppen.se