Test

Ikväll brinner det i knutarna!

Så idag är et ju valborgsmässoafton! Ska ni göra något kul ikväll? Nån som planerar o bli riktigt fullis? :) Själv så jobbar man till 22.00, så vette tusan vad som händer sen. :(
Daniel åker till Kallhäll för o träffa brorsan o kompisar på kvällen. Så känns inte riktigt som någon idé att åka dit då när man slutar så sent. Är ju en liten bit att åka också.. :P
Fast laddar inför i övermorgon istället! Längtat så sjukt mycket! Åker ju till Norrtälje för o kika på min lilla vovve! Känner mig jätte nervös verkligen.
Tänk om han bor på ett hemskt ställe?
Tänk om ingen av vovvarna tycker om mig?
Tänk om uppfödarna inte tycker om mig?
Tänk om ingen vovve finns överhuvudtaget utan att vovveuppfödarna lurrar ut unga par för att sen ta de som fångar och föda upp dem med en massa godis o bullar som vi absolut inte klarar av att tacka nej till för de är ju för gott, så att de sen kan äta upp oss!
O tänk om bara Daniel är god att äta upp o de lämnar mig alldeles ensam utan varken vovve eller en Daniel.
Tänk vad ledsen jag skulle va då!!

Förstå  att ja har mycket o tänka på! Måste även försöka få ledigt från jobbet så man kan bli vovveledig ett tag!
´Men hoppas alla får en jätte trvlig o mysig valborg i kväll! Drick nu inte för mycket o dansa inte i eldarna!

Massa heta kramar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggparaden Blogg listad på Bloggtoppen.se