Test

En Söndag natt...

Daniel har precis klarat Final Fantasy 13. Jag grät vid slutet. Kan inte hjälpa det... är en blödig tjej. Men slutet va så himla fint, och så känns det så sorligt att det är slut... fast det inte ens var ja som spelade... Ni vet den där känslan när man läst en riktigt bra bok som sen tar slut fast man inte riktigt själv är med på det. När en drömvärld man vill va i tar slut... Jaja... klockan är mycket och jag börjar bli övertrött och sluddrig. :P

Medans Daniel spelat har jag pysslat lite granna. Fick ett litet kitt med av min lillebrorsa i julklapp för att göra min alldeles egna dörrskylt! Just nu har jag bara haft en bit papper. Not Pretty...!¨
Men har vart en extremt dålig syrra och glömt bort denna nedrans skylt typ tusen grr... inte okej! F.låt till Rasmus! Men ikväll har jag vart sjukt kreativ!
Det svåra var bara att skriva namnen något snyggt med pensel. Den biten är tyvärr inte min starka sida... :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggparaden Blogg listad på Bloggtoppen.se