Test

En duktig dag!

Idag har jag vart riktig duktig! Är helt ledig idag så bestämde mig för att göra lite nytta för en gångs skull! Började dagen med att vakna till en repris av top modell säsong.. ehm... 10kanske? Det är bra tv det! Drack dagens första kopp te, käka två mackor med cream cheeeeeese...
Sen ni ska ja berätta att ja skura badrummet i nästan 2timmar! Hur duktigt är inte det?!
Förrutom det så åt ja och Daniel middag hos mormor som fyllde år 21mars, lite för sent och fira kanske, känner mig som ett så dåligt barnbarn ibland. :(
Men ibland har man svårt att få tiden att räcka till. Dagarna bara flyger fram och så vips så har det gått en månad nästan!
Well well...
Jag och Daniel ska ha filmkväll ikväll! 3 filmer har vi hyrt, å vi planerar att se allihopa!
Vi ska se "Nine", "Moon" och en "Law Abiding Citizen". 

By by och antagligen go natt för ikväll!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggparaden Blogg listad på Bloggtoppen.se