Test

Bild nr 3; Rose och Jack! Trött, men färdig...

Mer än 7timmar senare och jag blev färdig. Tyvärr är det så ibland att när jag börjat med något så är det riktigt svårt att sluta innan det är helt färdigt... Bra ibland, men inte alltid.
Fast det är härligt att måla nattetid. Man blir sådär alldeles skönt dimmig i huvet. Och sen så börjar ja ju inte förens kl.14.00 i morgon, så kan ju sova hur länge jag vill!

Kan höra vårfåglarna sjunga utanför fönstret. Så där som man kan höra dem när man är påväg hem från festen mitt i sommarnatten när det är helt ljust ute. Längtar till sommaren...


Fick inte riktigt till någon bra skärpa här i mörka natten... men kanske duger så länge!



Natti natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggparaden Blogg listad på Bloggtoppen.se